Sambutan Menghargai Guru


Assalamualaikum.
Kejadian berlaku Sabtu lepas lepas lepas di mana semua warga Smk Seri Perak telah kembali ke zaman kegemilangan kegembiraan menjadi bangsawan.Orang kaya kaya. Orang tuha tuha. Puteri Dayang NurFaizoh bersama Puteri Gunung Daik bercabang tiga.Ahli ahli nujum. Raja pembesar empat lipatan, Panglima perang nakhoda berlayar, dan yang sewaktu dengannya.

Atas permintaan rakyat rakyat jelata pembaca , akhirnya hamba diberi juga peluang untuk mengupload segala gambar sepanjang kejadian ini berlaku selepas selesai exam Addmath yang KBAT dia tahap susah nak mati.Okay boleh scroll sampai jumpa gambar.














Scroll lagii....
















lagiiiiiiiiiii







Scroll laaaaa lagii



























Haaaa. Tadaaaaaaaaa.





Bersama gadis melayuu pewit pewit yang memang cantik dari kecik agaknya.
Makcik Silawati, Hahaha Makcik.

Para para ustazah beserta dua orang laksamana. serta beberapa orang manusia 
yang menghiasi gambar.

Gambar candid.Kalau nak tulis caption pasal gambar ni macam2 boleh reka,
Pandai pandailaaa huraikan keadaan dan suasana :D

Mereka meraka ini yang menyerbu aku di kantin.
Kononnya nak selfie dengan artis -.-

Aku senget teruk timee ni. Rasa bengkok tulang rapuh.


Aku makan pun nak selfie, Tercekik nasi lemak wehh.

Lihatlah indah sungguh ciptaan Allah yang berbaju hitam itu
beserta tudung kelabu.

Sebenarnya Anis tak rela dipeluk sebegitu. 

Anis" hg ni Jannah bila nak tinggi" tepuk belakang.
Faten berjalan.

Aku tak pernah tak melekat dekat Ika dengan Syaza kalau bersama.

Okay, dia sangat comel sangat flawless, sangat pandai, sangat humble
sangat baik. Fatin Liana yang disayangi.

Bersama PK HEM, Datin of Biology. Bonda kepada Anis. Isteri kepada 
bapak Anis.Namanya Cikgu Rusmawati.





Mereka adalah ahli ahli penegak bahasa Inggeris dan bahasa Melayu.
Dan  dua orang cikgu prakitkal kegemaran ramai.



Gambar ni aku dah senyum elok dah, Tapi tapi sapa yang tangkap senget ni.
Haha.

Lihatlah Ustaz Zul bercerita dengan reaksi para pendengar yang khusyuk.
Tapi Vinith macam nyampah nak dengar. Haha

Faten mulut tu tutup sikit lalat masuk kangg.

Faten & Hanie pakai apa pun cantik depaa ni. Yang tengah tuu takyah 
tanya laa pakai apa pun nampak pendek.

Diakhiri dengan gambar penulis blog yang sudah kebas kakinya menaip.
Gambar cikgu tak banyak punn. Yang banyak gambar kami hahaha kami.
Kami jaa laaa yang banyak bergambar. Yaa gambar kami semua belaka. Yaa kami 
bergambar. Yaaa gambar kami.



Dan tahun ni, tahun terakhir sambut Hari Guru dekat sekolah. Ingat! Hargailah jasa dan pengorbanan para guru.Tak kisah laaa cikgu tu ajar tak faham, cikgu tu kerja nak marah, cikgu tuu bosan, mengantuk, Cikgu tuu terlampau cantik, Cikgu tuu gangster, Cikgu tu banyak cakap. Cikgu tetap cikgu. Manusia yang telah diperintahkan oleh Allah untuk mendidik kita menjadi seorang yang berilmu. So hargailah cikgu. Sayangilah cikgu walaupun dia meluat dengan kita. Haha.

SELAMAT HARI GURU. SAYANG CIKGU SEMUAA! :)

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik